Actualmente somos internacionales y coincidimos todos demasiado poco: unos están lejos, otros trabajan demasiado, otros casi siempre tienen otros planes, otros casi siempre llegan tarde... Éste es nuestro espacio renovado para mantenernos en contacto y contarnos lo que nos apetezca; sin distancias, sin jefes, sin compromisos y sin relojes. // Actualment som internacionals i coincidim tots massa poc: uns estan lluny, altres treballen massa, altres gairebé sempre tenen altres plans, altres gairebé sempre arriben tard ... Aquest és el nostre espai renovat per mantenir-nos en contacte i explicar-nos el que ens abellisca, sense distàncies, sense jefes, sense compromisos i sense rellotges.

sábado, 16 de mayo de 2009

Dinaret "d'aixelleta"* al riu

Xiquetes i xiquets, hòmens i dones,

Em complau anunciar-vos que demà aniré a l'antic llit del riu Túria, a la una a l'explanada de l'estació del metro de l'Alameda. Eixirem en bici a pegar una volteta per a fer fam. Després d'una horeta, cap a les dos, tornarem al punt de partida per a dinar, cadascú aportant el que vullga i per a compartir. Després, pànxing a la gespeta del riu (es podrà enjogassar**, llegir, dormir...)

Una besaeta a tots i fins aviat (potser demà?)

*"aixelleta" és la traducció literal de "sobaquillo"... Vés a saber com es diu en valencià...
** com que no sé com es diu "retozar" en valencià, doncs posse enjogassar-se, que ve a ser el mateix :P

6 comentarios:

Sileno dijo...

Tras el fantabuloso éxito de la quedada en el río, os informo de que al final iré directamente a las 14h a comer de picnic... y luego ya se verá si hay vueltecita en bici.

Saludetes a todos.

Raquel* dijo...

Sile! Yo bici no tengo :(... jeje
Que siga el día como está! Te envidiaré mientras coma... :P
Besitos

Sileno dijo...

en realidad el picnic sera cerca de la explanada... vamos, q la bici sólo hace falta si luego te apetece dar una vuelta por el río...

harás bien envidiándome, porque está saliendo un día... :P

besets

Sileno dijo...

Èxit rotund: m'he menjat jo tot l'espetec que havia comprat per al picnic. M'ha sobrat mitja litrona, però com que em feu tots el buit, me la beuré jo sol...

Au.

Marta dijo...

ains Sile, vaya.. a mi es que me pillaba un poco mal y lejos también.. iremos otro día si no te importa repetir, vale?

Buena semana! ;)

Marién dijo...

Sile!...lo mal és que jo ahir tenia fideuà de la mare...però si haguessis avisat en temps(jejeje...;p)...no, a l'altra avisa'm (en un missatget o senyes de fum sobra...que ja saps que no tinc internet a casa...) que la meua bycicooool està morteta a casa i les meues cametes ho agraïran ara que ve l'estiu! Un beset retemplat!