Actualmente somos internacionales y coincidimos todos demasiado poco: unos están lejos, otros trabajan demasiado, otros casi siempre tienen otros planes, otros casi siempre llegan tarde... Éste es nuestro espacio renovado para mantenernos en contacto y contarnos lo que nos apetezca; sin distancias, sin jefes, sin compromisos y sin relojes. // Actualment som internacionals i coincidim tots massa poc: uns estan lluny, altres treballen massa, altres gairebé sempre tenen altres plans, altres gairebé sempre arriben tard ... Aquest és el nostre espai renovat per mantenir-nos en contacte i explicar-nos el que ens abellisca, sense distàncies, sense jefes, sense compromisos i sense rellotges.

miércoles, 6 de mayo de 2009

Avui dimecres 6 de maig a les 22.00 h, a l’Auditori del Jardí Botànic, actúa el xativí Pep Gimeno ‘Botifarra’ amb Miquel Gil i Feliu Ventura!

Algú s'apunta???...jo vaig!

5 comentarios:

Raquel* dijo...

Pues molaría, pero es que es la primera gala de OT... jajajaja
No, no es eso... es que prefiero torturarme intentando bodeguear. Que no avanzo mucho, pero me autocasitgo a ver si así me motivo. Me he aficionado al BDSM, jajaja.... no, tampoco es eso...
Por si me cunde mucho, mucho el día... ten a mano el móvil ;)

Marién dijo...

Mira que estàs bona tu!...tinc el mòbil a mà...'no em vingues en pelendengues, no em vingues en pelendengues,dis-me si em vols o no em vols, que tinc faves primerenques i un bancalet de fesols!'...un beset guapetona!

Pau dijo...

Marién, jo sí que vaig. He quedat amb la meua amiga Núria a les 8 en les Torres de Quart per anar a fer un mosset abans. S'apunteu? Si no, doncs ens trobem després al concert.

Raquel* dijo...

Ai, Pau... no seràs tú un d´ixos que diuen "doncs" i "gairebé"... mira que n´hi ha un RUC per ahí que et dirà "gilipollas" i anirà a rematar-te!
jajaja
Ya me contaréis!

Marién dijo...

jejeje...Del minut 8 al 11: http://www.zshare.net/audio/59411374926f708f/... 'Doncs' Pau et faig un toc cap a les 9 perquè abans ho tinc complicat pel curro... i 'gairebé' tot arreglat....si em pose a cantar cançons et puc cantar més de mil que les duc a la butxaca lligaetes en un fil!