Actualmente somos internacionales y coincidimos todos demasiado poco: unos están lejos, otros trabajan demasiado, otros casi siempre tienen otros planes, otros casi siempre llegan tarde... Éste es nuestro espacio renovado para mantenernos en contacto y contarnos lo que nos apetezca; sin distancias, sin jefes, sin compromisos y sin relojes. // Actualment som internacionals i coincidim tots massa poc: uns estan lluny, altres treballen massa, altres gairebé sempre tenen altres plans, altres gairebé sempre arriben tard ... Aquest és el nostre espai renovat per mantenir-nos en contacte i explicar-nos el que ens abellisca, sense distàncies, sense jefes, sense compromisos i sense rellotges.

miércoles, 7 de enero de 2009

La tornada al treball...


Tot arriba....i ja ho tenim ací. Inclús les matinaes! M'he despertat a les 6.00 a.m quan encara era de nit fosca, amb el temps justet per a llevar-me les lleganyes que es resistien a deixar la son...i tot per tindre el cap als núvols i fer tard anit al tren. He pujat al tren de matinada i he estrenat els auriculars del mòbil, després de descobrir estes vacances que tenia a les meves mans un aparatet molt modern...en radio i tot! He arribat al treball i he descobert que els Reis Mags no han fet cas de la meva carta...allí tenia esperant-me el muntó de papers i papers que vaig deixar aparcats per a després de les vacances...en fi, m'hauré portat malament...però haguera preferit el carbó!


Per això, des d'avui, reivindique el carbó! I l'any que vé en demanaré a la carta dels Reis!


No hay comentarios: