Actualmente somos internacionales y coincidimos todos demasiado poco: unos están lejos, otros trabajan demasiado, otros casi siempre tienen otros planes, otros casi siempre llegan tarde... Éste es nuestro espacio renovado para mantenernos en contacto y contarnos lo que nos apetezca; sin distancias, sin jefes, sin compromisos y sin relojes. // Actualment som internacionals i coincidim tots massa poc: uns estan lluny, altres treballen massa, altres gairebé sempre tenen altres plans, altres gairebé sempre arriben tard ... Aquest és el nostre espai renovat per mantenir-nos en contacte i explicar-nos el que ens abellisca, sense distàncies, sense jefes, sense compromisos i sense rellotges.

jueves, 8 de enero de 2009

Exposició de fotografia

Ja feia temps que no us proposava res de cultural...
Ací està la meua ansia expositiva: Exposició de 84 fotografies de la ciutat de València fetes per Bernard Plossu i Luis Baylón des de 2006 fins a 2008.
Estarà fins al 25 de gener a la Sala de la Muralla del Col.legi Major Rector Pesset, a la plaça del Forn de Sant Nicolau.  Els horaris no els he pogut trobar,... (Sile, pots demanar-li´ls a ton tio?)

Jo propose anar el dissabte per la vesprada, després de la concentració. I ja, si voleu sopar o fer-se una birreta, com vulgueu. Què vos sembla? 

4 comentarios:

Raquel* dijo...

Por cierto, por favor, pido correcciones en mi valenciano... que con los febles y alguna cosilla más he sofert de valent!

Marién dijo...

jeje...a bon sant t'encomanes! La Junta Qualificadora del Valencià m'acaba d'oferir la benevolent oportunitat d'estudiar d'una vegada per totes i tornar-me a presentar...l'inici del 2009 ha sigut tan rebolicat que no he tingut temps de fer-me cap propòsit per a l'any nou...a banda de demanar en la propera carta del Reis un saquet ple de carbó claaaar...em propose estudiar de valent el valencià! Tinc més rotllo que un bolo de pita...referent a la teva proposta, estaré a Madrid el cap de setmana amb Joan...ja vos faré cinc cèntims de l'aventura per los madriles...als que aneu mil besets i als que no aneu mil més!

Sileno dijo...

Jo m'apunte a tot! M'agrada, m'agrada... esta vesprada, si m'en recorde, truque al meu oncle i li ho pregunte! Us mantinc informats! Després sopar, no Bala?

Per cert, Raquel*, el teu valencià és tan correcte que al canal nou sonaria estrany... I sense cap mot italià! Es nota que t'has pres el teu temps per a repassar-ho :P

Raquel* dijo...

Pues al final, la concentración se alargó más de lo previsto, Sileno Se Movió y Pablo y yo nos fuimos a birrear... la visita a la exposición queda aplazada (todavía sin fecha concreta)... Así que aún estáis a tiempo de apuntaros ;)