Actualmente somos internacionales y coincidimos todos demasiado poco: unos están lejos, otros trabajan demasiado, otros casi siempre tienen otros planes, otros casi siempre llegan tarde... Éste es nuestro espacio renovado para mantenernos en contacto y contarnos lo que nos apetezca; sin distancias, sin jefes, sin compromisos y sin relojes. // Actualment som internacionals i coincidim tots massa poc: uns estan lluny, altres treballen massa, altres gairebé sempre tenen altres plans, altres gairebé sempre arriben tard ... Aquest és el nostre espai renovat per mantenir-nos en contacte i explicar-nos el que ens abellisca, sense distàncies, sense jefes, sense compromisos i sense rellotges.

viernes, 27 de noviembre de 2009

Allí me colé... y en tu fiesta me planté...



El matrimonio Salahi se cuela en la primera cena de gala de los Obama en la Casa Blanca, esto me recuerda a los tipos esos que no hace mucho se colaban en la alcoba de la Reina Isabel II de Inglaterra.

Míralos que "salah-os" (Vale, hacía mucho que no ponía una "juanenricada"...)

Y vosotros/as, ¿os habéis colado en algún sitio interesante que se pueda contar???

Me pica la curiosidad, jjjjj

11 comentarios:

Marién dijo...

m'he perdut...qui són estos?

Juan Enrique dijo...

ningú, només una parella amb ganes d'eixir a tots els programes de TV i telenotícies, per això es colaren a un sopar de recepció a la Casa Blanca, es feren fotos amb tots els que pugueren, fins i tot amb el vicepresident, el de la foto... i ningú es va adonar que no estaven convidats i que no els coneixien de res... :D
no és graciós el que passa a aquesta societat de l'apariència???

I tu t'has colat en algún lloc?
Jo sí, però ja ho contaré més endavant...

Marién dijo...

...jo també...després de tu!

Juan Enrique dijo...

l' única vegada que he vist l'oceanogràfic va ser de vades, per tot el morro.

ens deixaren passar a veure una conferència de Nouvel, la presentació del seu projecte per a València, al saló d'actes principal. No hi va haver cap problema per passar, utilitzarem les entrades dues voltes, tornan-les un company que ja havia entrat, i com que no les trencaren allà que entrarem.
Després de prendre alguna coseta al "lunch" i aguantar la xerrada... decidirem colar-nos a veure la resta de L'oceanogràfic, ningú no ens digué res... ara bé, em va decepcionar prou, i em va servir per decidir que mai em gastaria diners per entrar a veure'l.

Ara et toca a tu Marien... i els altres us podéu animar si voleu ;)

P.D. Pensaré si m'he colat a algun lloc més... jjjj

Marién dijo...

eeeeh! la que va entrar primer i va fer recolecta d'entrades vaig ser jo! No ho recordava!!!jejeje, encara recorde com vos donava el bolso a través de la reixa on havia deixat les entrades ja utilitzades per altres...què records!

Marién dijo...

per cert, a mi em va colar Nuria Luján...

Marién dijo...

ja et conte l'anècdota meua la setmana pròxima que són més de les 4 i no he dinat! Bon cap de setmana!!!!

Juan Enrique dijo...

vaja vaja... no m'enrecordava qui havia sigut l'intrús, i mira per on vas ser tu!!! jejeje

Bon cap de setmana, que descanses!

Raquel* dijo...

Mmm... ya sabéis que soy demasiado buena (y tonta) xa estas cosas, xo bueno... mis "coladas" (no de ropa) o "colaciones" (q suena a desayuno en italiano) han sido siempre en el mundo conciertero.
En la zona VIP del concierto de Metallica en Imola y, aun no me explico qué me pasó esa noche, al concierto de M-Clan en Viveros. Uff...

Marta dijo...

yo la verdad es que sólo recuerdo colarme en un sitio, bueno, en dos pero de lo mismo. En primero de carrera vino mi padre de excursión con su cole a la Ciudad de las Ciencias, yo llegué a la hora de comer, me invitaron y luego el compañero de mi padre le cogió la tarjeta a uno de los niños y me la dio a mi, les tocó a ellos ir pasándose la tarjeta unos a otros... La otra vez fue en el Oceanografic, entré por la puerta de atrás (la de servicio) con una acreditación que no era mía... creo que ese día me llamé Mercedes no sé qué.. en la foto no nos parecíamos pero pasé por todos los sitios sin problema..

..y no sé, así que yo recuerde.. no tengo más, creo que lo paso demasiado mal como para arriesgarme pero con la CAC es distinto pq como me ha repetido mi padre tantas veces que es una vergüenza que nos cobren después de haberla pagado entre todos que no tengo remordimientos, jjjj.

Aleeeee.

Juan Enrique dijo...

MARTA, tienes toda la razón del mundo... la Ciudad de las Artes y las Ciencias la hemos pagado todos, por lo que todos tendríamos que poder colarnos sin pagar!!!
Ya bastante endeudamos estamos.
Estoy con tu padre, con la CAC la CAGamos! ;P