Actualmente somos internacionales y coincidimos todos demasiado poco: unos están lejos, otros trabajan demasiado, otros casi siempre tienen otros planes, otros casi siempre llegan tarde... Éste es nuestro espacio renovado para mantenernos en contacto y contarnos lo que nos apetezca; sin distancias, sin jefes, sin compromisos y sin relojes. // Actualment som internacionals i coincidim tots massa poc: uns estan lluny, altres treballen massa, altres gairebé sempre tenen altres plans, altres gairebé sempre arriben tard ... Aquest és el nostre espai renovat per mantenir-nos en contacte i explicar-nos el que ens abellisca, sense distàncies, sense jefes, sense compromisos i sense rellotges.

lunes, 5 de octubre de 2009

PLATAFORMA PER LA RECUPERACIÓ DEL NOSTRE NOM

Archichollillos y algo más...
Este blog está cada día más loco... uno entra y no sabe lo que se va a encontrar, desde encuestas muy raras poniendo verdes a los simpatizantes hasta imágenes trucadas poniendo del revés a lo que se supone que son amigos... GENTUZA!



Desitge fundar a partir d'aquesta entrada una Plataforma dins del Bloc per la Recuperació del Nostre Nom Oficial "Arquitectillos y algo más" així com afegir la seua traducció al Valencià. donada la naturalesa bilíngüe del grup. És el meu desig que tots aquells que estigueu cansats de noms grotescs i entradetes fora de lloc "signeu" en aquesta entrada amb els vostres comentaris.

Ho sent Sile, però això d'Archichollillos i eixes coses, ja farta, a mi em sembla el nom d'un bloc "guarro", no sé per què, i em dóna vergonya obrir-lo.

Espere que m'ajudeu mitjançant aquesta Plataforma per la Recuperació del Nostre Nom Oficial i la seua traducció al Valencià.
Gràcies pel vostre recolzament, companys!
----------------------------------------------------------------------------------

Deseo fundar a partir de esta entrada una Plataforma dentro del Blog por la Recuperación de Nuestro Nombre Oficial "Arquitectillos y algo más" así como añadir su traducción al Valencià, dada la naturaleza bilingüe del grupo. Es mi deseo que todos aquellos que estéis cansados de nombres grotescos y entradillas fuera de lugar "firméis" en esta entrada con vuestros comentarios.

Lo siento Sile, pero lo de Archichollillos y esas cosas, ya cansa, a mí me parece el nombre de un blog guarro, no sé por qué, y me da palo abrirlo.

Espero que me ayudéis mediante esta Plataforma por la Recuperación de Nuestro Nombre Oficial y su traducción al Valencià.
Gracias por vuestro apoyo, compañeros!

17 comentarios:

Juan Enrique dijo...

Cuidado!
Sin avalanchas!

Madre mía qué exito!!!

Marién dijo...

si que estàs indignat! jejeje, ho acabe vore...promet llegir-ho demà en deteniment i em posicione... l'estat d'esgotament que duc ara em supera. Bona nit cacaus!

Marién dijo...

...em menge les paraules, tinc gana ;p!

Raquel* dijo...

jo ho he llegit molt rapidament.stic a ANdorra(al nord del pais)quan torne el dimecres sere part activa d la plataforma!:D

Raquel* dijo...

Per cert, heu fet cas q ja hi son les fotos de Gandia?

Sira dijo...

Si, Raquel, yo ya las he visto, muy chulas. Los videos un poco oscuros pero casi que mejor, jaja. Y se te ha pasado censurar una q salgo muuuu mal,con ojitos cerraditos y copa en la mano... desvirtua la realidad, jajaja
Lo pase muy bien, chicas, gracias por vuestra visita!!!

Unknown dijo...

Disfruta del paissatge xiqueta!...es època de fer bolets per la serra i m'han dit que val la pena ;p!

Juan Enrique dijo...

ejem ejem, crec que s'esteu anant un poc del tema de l'entrada ;)

us agraïria que hi tornareu...

Unknown dijo...

...he sigut jo? ejem...estan molt amagats els bolets de Torrent? ;p!
vinga, em posicione:
crec que és important no oblidar les arrels del grup, que al cap i a la fi, són la barreja de les arrels de cadascú.
Tenint açò en compte, trobe que no hi ha cap problema en què hom puga fer broma, sempre que aquesta no siga ofensiva per a la resta.
Personalment, no m'importa que l'autor d'aquestes malifetes faça de les seves. Tots sabem qui és aquest juganer encara que actúe baix un psedònim que oculta el seu nom...o no?
Respecte a l'idioma, per a mi l'important és poder-me expressar amb total llibertat, bé en valencià, bé en castellà, o en qualsevol altre idioma.
Si es decideix fer el blog bilingüe, per mi cap problema. Tampoc em preocupa que no ho siga.
...i ara, a dinar!

Juan Enrique dijo...

Vaja, per fi una opinió... gràcies Marién, espere que servisca per fer meditar algú ;)

Juan Enrique dijo...

eixe algú podria ser jo mateix...

Marién dijo...

ja eres lliure de la tortura polaca?

Juan Enrique dijo...

estic en mig de la segona guerra mundial... i sembla que açò va per a llarg... :(
a tu també et menteixen amb les dates d'entrega?? perquè el projecte es va retrasant i no veig el fi... algú està jugant amb nosaltres (...ironia, sabem perfectament qui és i quan és l'entrega, però ningú no diu res)

Marta dijo...

Hola!! ains, sí Sira, mía tb hay alguna censurable... cómo puedo ser tan emocioná?? jjjj. Los videos están muy bien, se oyen genial, hasta parece que se le entienda algo!jjjj Raquel, cuando tengas tiempo nos los tienes que pasar de manera que podamos descargarlos, vale?

Por lo del nombre del blog... yo creo que estaría bien volver a los orígenes, no? las bromas tienen su punto, al principio me quedo loca y luego me de la risica... a mi me gustan! y me gustaría que no dejaran de hacerse (siempre que no se metan conmigo jajajaja), pero pasado un tiempo hay que volver a la realidad, no? si no pierden la gracia, no? (jjjj, Bea, me acabo de recordar a las vascas, no?)

Y nada, respecto al bilingüismo pues me parece perfecto, quien quiera que se exprese en valencià, quien quiera en valencià/castellano (J.E., así puedes entretenerte un poco más mientras redactas la entrada) y quien quiere usease yo lo seguiré haciendo en castellano, de pensar lo torpe que me sentiría intentando escribir en valencià... creo que dejaría de escribir... aunque quizá sería una buena forma de retomarlo...

Ale, ya me quedao agusto. He dicho.

PD: lo lolololo lololooo lalalalalalaa lalalalalalaa la

Sileno dijo...

mmm... yo creo que deberíamos volver al nombre original... y no sé por qué se me acusa a mi de poner esos nombres, yo estoy muy ocupado con el máster del universo.
por cierto, archichollillos parece más un cutrieslogan de mediamarkt que algo guarrillo... (no pongo la palabra p o r n o, que esto se llenará de visitas no deseadas que verán las fotos de Marta, Sira, Lola y Reixel haciendo de las suyas por Gandía y no entenderán nada...)

Raquel* dijo...

Mare meua!! Q será pitjor el remei q l'enfermetat!!!
I jo q estic enamorada d'un okupa de la Punta des que vaig veure el vídeo ja fara un parell d'anys...ainsss
Disculpeu-me les errades amb els accents,xo es que amb el caxarret aquest encara no se com es fiquen.
X cert,el gnomo cabro' tb fa errades a la capc,alera del bloc... Indignant!
Com a master dl bloc (i no de l'univers xo si' de la lluna) que soc,haure' de prendre mesures en tornar a Valencia...I ja no manca res,aixi q si el gnomo cabro' vol continuar fent de les seues,que aprofite el dimecres!
Els accents que he pogut els he representat com fan els italians... L'idioma en te' d'accents,xo els teclats del ordinadors no... Com dirien els gals... Estos romanos...

Juan Enrique dijo...

Mare meua!!!
Sembla que ha esclatat la guerra!

Gnomo, anem a per tu!!! :S