Actualmente somos internacionales y coincidimos todos demasiado poco: unos están lejos, otros trabajan demasiado, otros casi siempre tienen otros planes, otros casi siempre llegan tarde... Éste es nuestro espacio renovado para mantenernos en contacto y contarnos lo que nos apetezca; sin distancias, sin jefes, sin compromisos y sin relojes. // Actualment som internacionals i coincidim tots massa poc: uns estan lluny, altres treballen massa, altres gairebé sempre tenen altres plans, altres gairebé sempre arriben tard ... Aquest és el nostre espai renovat per mantenir-nos en contacte i explicar-nos el que ens abellisca, sense distàncies, sense jefes, sense compromisos i sense rellotges.

domingo, 31 de enero de 2010

Salvem el Cabanyal: article interessant

Avuí em pogut veure una gran manifestació per la defensa del barri de El Cabanyal, sempre que no veiem només Canal 9, si no, sols sabrem que la Comunidad Valenciana es la millor del món (com si haguera moltes) ... o que el Molt Honorable President Camps ha estrenat tratge nou...

Bé aquest article de El País m'ha paregut interessant, ha estat escrit per una col·lega nostra.

L'enllaç està al títol, si ho he fet bé ;)

6 comentarios:

Raquel* dijo...

Alguns l´hem vista en viu... i no hi érem quatre gats...
(Com sempre, plaga d´arquitectes... hehe)
El Cabanyal és nostre i el volem sencer i viu!
Y el Levante a primera! ;)

Sileno dijo...

l'he afegit a la web d'arquitectura se mueve. gràcies, je!

Pau dijo...

No vull desmeréixer a una col·lega vostra, però a mi m'agrada més com escriu Manuel Vicent ;)

Vegeu ací el seu article a El País Semanal.

Juan Enrique dijo...

Sí, la veritat es que l'estil no és el millor, però el contingut és bo.

Gràcies també pel teu article Pau ;)

Bala perdida dijo...

venga un concurso de redacciones....quien se anima?
I en valencià que pareix més serios i repensat (jo tinc que pensar molt que m'ha dut 1 hora escriure açó)
El tema "Per què les ovelles no encolleixen quan plou i els jerseis llana si?"

100 paraules màxim i qui guanye podrà dir que la seua era la .
millor.

Juan Enrique dijo...

molt interessant el tema Bala!
m'ho repensaré ;p