Actualmente somos internacionales y coincidimos todos demasiado poco: unos están lejos, otros trabajan demasiado, otros casi siempre tienen otros planes, otros casi siempre llegan tarde... Éste es nuestro espacio renovado para mantenernos en contacto y contarnos lo que nos apetezca; sin distancias, sin jefes, sin compromisos y sin relojes. // Actualment som internacionals i coincidim tots massa poc: uns estan lluny, altres treballen massa, altres gairebé sempre tenen altres plans, altres gairebé sempre arriben tard ... Aquest és el nostre espai renovat per mantenir-nos en contacte i explicar-nos el que ens abellisca, sense distàncies, sense jefes, sense compromisos i sense rellotges.

lunes, 13 de junio de 2011

Silenci. Club de Cultura.


Tant de silenci blogger m'ha recordat que ja fa temps volia fer-vos una proposta:

Com els arquitectillos som una subdelegació de gafapastas, em sembla que pot resultar-nos interessant el que vaig a proposar-vos. Es tracta de Silenci, un club cultural.
Una targeta màgica que ens omplirà de cultura low-cost ... súperdescuentazos!
Em doneu el vostre mail i jo us done la targeta.
I als nostres mails ens arribarà un butlletí amb tota l'oferta cultural de València, entrevistes i articles interessants ...
Hem d'aprofitar ara que és gratis ;)
Feu una ullada a la web i si us abellix m'ho dieu i ja m'encarregue jo de fer-vos arribar la targeta (que és vàlida per al portador i l'acompanyant, jo ja la tinc! ;)

Per cert, encara que el venga així de feliç, jo no em porte res de tot això!

8 comentarios:

lola dijo...

Uy!Cuánto silencio... Raquel, allá va el primer email: lolacastaner@gmail.com

Bala perdida dijo...

beabacue@hotmail.com
ale

Bala perdida dijo...

beabacue@hotmail.com
ale

Marta dijo...

margarlo82@hotmail.com

;)

Raquel* dijo...

Chicas!
Sois unas exhibicionistas!
Más que escribiéseis literalmente el mail, era que me dijéseis que sí, y au... q vuestro mail ya me lo sé yo! :P
Jaja...

Muchas gracias! En breve tendréis vuestra tarjeta! ;)

Marién dijo...

m'apunte al club de les exhibicionistes!
marien006@hotmail.com

besets resalats!

Marta dijo...

jajaja, hemos leído superdescuentazos y hemos perdido todo recatamiento, ay que ver por qué poco nos vendemos ;)

Marién dijo...

...bueno, bonito y barato...