Actualmente somos internacionales y coincidimos todos demasiado poco: unos están lejos, otros trabajan demasiado, otros casi siempre tienen otros planes, otros casi siempre llegan tarde... Éste es nuestro espacio renovado para mantenernos en contacto y contarnos lo que nos apetezca; sin distancias, sin jefes, sin compromisos y sin relojes. // Actualment som internacionals i coincidim tots massa poc: uns estan lluny, altres treballen massa, altres gairebé sempre tenen altres plans, altres gairebé sempre arriben tard ... Aquest és el nostre espai renovat per mantenir-nos en contacte i explicar-nos el que ens abellisca, sense distàncies, sense jefes, sense compromisos i sense rellotges.

miércoles, 15 de febrero de 2012

Mireu-la!

Com una xiqueta! Encara que acabe de fer 30!


Felicitats, Marién!

7 comentarios:

Bala perdida dijo...

quien dice 30 años dice 3....mira como disfruta!!!!Moltes felicitats rebonica!!!
mañana lo celebramos otra vez, y otra más si hace falta

Marta dijo...

que no haya columpio que se te resista nunca, feliz feliz cumpleaños, mañana nos vemos :) 1 besaso!

Sileno dijo...

aleee, a volaaar!!! happy birthday to you, Marién!!

lola dijo...

Felicidades guapa!!Quién diría que ya son 30!Muasssssss

Pau dijo...

Ei, 30 anys ja? Xe, amb lo jove que estàs jo no t'hauria posat més de 29 i mig! :P

En serio, moltes felicitats, xicuela i a celebrar-ho!!

Besets!

Marién dijo...

moltes gràcies xiquets! ...crec que no estic preparà psicològicament per a assumir tants anys (tota una dècada a les esquenes que m'ha passat volant...) sóc l'única que cumpleanyera d'hivern que li passa?

Anit vaig escriure la meva declaració d'intencions:
Vull que els 30 i tots els que vinguen siguen especials, viure i gaudir de cada moment com si fora l'últim (o el primer?), perque fent un descans al camí per mirar el que he recorregut m'he adonat que hi han massa coses a les que he renunciat per a un 'més endavant' que mai tornarà... i això m'ha fet sentir molt trista...

Des d'avui i per sempre: A DISFRUTAR!!

Jara dijo...

Upsss felicidades guapetona!!!!!!muasssss